Dračí hlídka
Pavel „Tirus“ Ondrusz je další "dítě Dračího doupěte". A stejně jako mnohým dalším, i jemu přišlo líto, že staré Dračí doupě zamrzlo v roce 2001.
Byly tu alternativy, jistě. Ale nové Dračí doupě II bylo pro něj příliš odlišné a jiná RPG hra ho tak nenadchla. Proto se nakonec rozhlodl, že to bude on, kdo legendu oživí.
Původně chtěl Tirus prostě koupit práva na staré Dračí doupě a pokračovat, ale vydavatelství Altar to zamítlo (spíše kvůli složité licenční situaci, než že by opravdu nechtěli).
Ovšem, co vás nezabije, to vás posílí. A Tirus odkráčel z prohrané bitvy s hlavou vztyčenou a jasným cílem - jedeme dál.
A tak vznikl zárodek Dračí hlídky, RPG hry silně inspirované původním Dračím doupětem a zároveň na něm nezávislé.
Trvalo ale ještě další dlouhé čtyři roky, než po intenzivních debatách, mnohých přepisů pravidel a opětovných návratů na začátek mohl tým Dračí hlídky říct - tak tady máte betu, teď je to zas chvíli na vás, na hráčích.
A my se těšíme, až dotáhnou svou snahu do cíle, ve kterém jim ruce zulíbáme, pravidla pobereme a budeme hrát. Starý dobrý "dračák" v novém hávu, s novými možnostmi.
Dračí hlídka